top of page

קונספט, אווירה, נוף, צבע ושמחה. אלו 5 המילים שמתארות את החתונה הזו.

קחו מקום יוקרתי בשרון עם אוכל גורמה מבית רן שמואלי, צוות שנותן הכל, נוף טבעי של חול עם צמחיית חוף ושמיים כחולים ותוסיפו לכל זה מפיק ותיק (אסף טורז) עם סטנדרטים של הקצה, עיצוב קונספט של YADO & AYLONA, זוג שהוא לא פחות משתי נשמות עליונות ושתי משפחות שמביאות איתן את הקהל הכי מרים בארץ.

מה תקבלו ? כנראה שאת האירוע המושלם.

הכל קרה בחמישי 23.6, המזג אוויר היה נעים (חם אבל לא מדי). את ההתארגנות התחלנו הדן אכדיה הרצליה שם נפגשנו עם הזוג לצלם בנפרד את החתן (חי) ואת הכלה (עמית). כל המשפחות היו נוכחות המלון כך שהיה הרבה אקשן ותוכן לצילום ולפאן. גם את צילומי הזוגיות עשינו במלון עצמו והמשכנו אותם במערבה.


אחד מהדברים החשובים למשפחה היו צילומי המשפחה במקרה הזה, זה לא תמיד כך בניגוד למה שחושבים. זה שלב שלא הרבה מייחסים לו חשיבות אבל מניסיון של הרבה שנים כאשר הזוג או ההורים יבקשו להגדיל תמונות לאחר האירוע באלבום או מחוצה לו זה יהיה לרוב משלב צילומי המשפחה. איזו תמונה משפחתית של כולם יחד, אלו רגעים נדירים אצל רוב הנוכחים.


קבלת הפנים היתה ארוכה, כיאה לחתונה עם דוכני אוכל כאלו כך שלכולם היה זמן להסתובב, לטעום, לקשקש וליהנות מהאירוע הנפלא.


אחרי החופה נכנסו כולם לרחבת ריקודים סוערת בניצוחו של דיג'יי אדם לב מחברת קליינטה איתו גם ניגנה סקסופוניסטית. מלבד הקהל שבאמת בא לרקוד הוא הרגיש אותם לאורך כל האירוע ופשוט תיאם את המוזיקה בצורה יוצאת דופן. היה שמח ממש.


תהנו מהתמונות ותשתפו עם חברים שזה יכול לעניין אותם.


לוקיישן חתונה - מערבה

מפיק - אסף טורז

עיצוב - יאדו ואילונה

אוכל - רן שמואלי

מוזיקה - אדם לב, קליינטה

כנפי צילום - עידן כנפי, שי מסינטר, יריב קריסטל


bottom of page