top of page

צילומי חתונה מיוחדים - צילום חתונות קצת אחר

כשאנחנו חושבים על צילום חתונות יש לנו בראש תמונה די קבועה של שני בני זוג עומדים, הולכים, מתנשקים ומחזיקים ידיים אל עבר האופק ככה מטיילים להם בשדות מאושרים ושמחים. לא יוצא לנו לראות יותר מדי צילומי חתונה מיוחדים שתופסים לנו את העין וממש עוצרים אותנו לרגע, ליהנות מהם. כאחד שצילם כבר מעל 500 חתונות בחייו ומצלם גם הרבה הפקות אופנה וכיוצא בזאת יצא לי באמת לראות מינים שונים של זוגות, דוגמניות וסגנונות צילום בין של צלמי חתונה שעובדים אתי וסגנון צילום חתונות של צלמים קולגות ואף מתחרים.


"כשאנחנו חושבים על צילום חתונות יש לנו בראש תמונה די קבועה של שני בני זוג עומדים, הולכים, מתנשקים ומחזיקים ידיים אל עבר האופק ככה מטיילים להם בשדות מאושרים ושמחים."


להוציא מצלמה, לשלוף ולצלם כמעט כל אחד יידע כאשר הוא יצטרך לעשות זאת, אך סביר שרוב הזוגות לא יפקידו את נושא צילום החתונה שלהם בידי חובבן אך אין לי ספק שכמו תחומים רבים, הפועל "צילום חתונה" אינו נתפס אצל רבים כקשה. לפחות לא כשאתה צריך לתפוס את הרגעים ואינך נתון בלחץ של זמנים, לו"ז צפוף, דרישות גבוהות מהזוג וכו'. הקושי הגדול באמת הוא להצליח לחדש כל פעם מחדש ולהוציא צילומי חתונה מיוחדים כשאתה נמצא בלו"ז צפוף ובלוקיישנים מזדמנים.

בתקופה האחרונה אני וצלמי החתונה שעובדים עמי מנסים באמת כל יום לחדש ולהביא איזושהי בשורה חדשה מקורית לתחום צילום חתונות שהוא עתיק יומין וכבר באמת שראינו כמעט הכל...


"הקושי הגדול באמת הוא להצליח לחדש כל פעם מחדש ולהוציא צילומי חתונה מיוחדים כשאתה נמצא בלו"ז צפוף ובלוקיישנים מזדמנים."


בתמונות הבאות אנסה להפתיע אתכם עם סגנון צילום חתונות שלא שם דגש על הצילום בלבד אלא גם על העריכה, הבימוי וההעמדה. התפיסה והצילום של הזוג הוא רק חומר הגלם שלנו, לאחר שתפסנו את אותם רגעים יש לערוך אותן היטב כדי שיהיו תמונות מיוחדות באמת. תמונות החתונה שתראו מיד הן דוגמה טובה לכך שניתן להפוך צילום חתונה יומיומי להיות דבר מרגש, ולייצר צילומי חתונה מיוחדים מקוריים ובלתי צפויים כל פעם מחדש.


"בתקופה האחרונה אני וצלמי החתונה שעובדים עמי מנסים באמת כל יום לחדש ולהביא איזושהי בשורה חדשה ומקורית לתחום צילום חתונות שהוא תחום עתיק יומין וכבר באמת שראינו כמעט הכל..."




לגלריית צילום חתונות של כנפי הקישו כאן


לאתר הבית הקישו על הלינק - Canfi Photography


צילומי חתונה מיוחדים, צילום חתונות לזוגות שמחפשים צילום שונה

bottom of page