top of page

עשרה סודות לארגון חתונה מושלמת



1. אין צורך למהר.

נכון, אחרי האירוסין אתן מתרגשות ורוצות להתחיל לארגן חתונה מהר מהר. רוצות להתחיל לחלום איך תיראה החופה המושלמת שלנו ואיך אנו ניראה בשמלת כלה מהמעצבת שאנחנו עוקבות אחריה כבר חודשים באינסטוש ואיך יראה החתן בחליפה שלו והסידורי פרחים... קבלו עצה ממקצוען וחשבו טוב לפני שאתן מתחילות לארגן את האירוע החשוב בחייכן, ארגון חתונה הוא דבר מורכב שדורש תכנון לכן תנו להתרגשות לשקוע קצת ובנו יחד תכנית וסדר פעולות שמשרת את שניכם וששניכם מסכימים עליו.


2. נסו לראות את התמונה הגדולה.

קודם כל אתן צריכות להבין איך תרצו שהאירוע ייראה, האם אתן מתכננות לארגן חתונה בקיץ או בחורף ? חתונה באולם או חתונה בטבע ? במישור בחוף או בעיר ? בצהריים או בערב ? נסו להבין טוב ככל האפשר מה אתן רוצות ואיך אתן רוצות שהחתונה תיראה. משם תתחילו לגזור את התמונה הגדולה לחלקים קצת יותר קטנים ולאט לאט תפרקו את זה למשימות קונקרטיות. כאשר אתן יודעות לצורך העניין שהחתונה תהיה על החוף, תוכלו כבר לדעת פחות או יותר אילו צבעים יתאימו יותר, מה קוד הלבוש הרצוי, מה עדיף לאכול בחתונה על החוף וכו' וכו'.



3. צרו רשימת "רוצים" אל מול "צריכים".

נסו להפריד את מה שאתן רוצות ממה שאתן צריכות. קודם כדאי להתעסק במה שצריך כמו למשל צלם חתונה מעולה, אולם אירועים שעומד בכל הסטנדרטים שלכן, שמלת כלה חלומית. לאחר שיש לכן את הבסיס ניתן להתחיל לארגן (במסגרת התקציב כמובן) ולהתפזר על כל השאר ולחשוב אילו אטרקציות נוספות תביאו אתכן לחתונה שיהפכו אותה לאירוע הכי שווה של השנה.


4. הכירו את התקציב שלכן טוב. ממש טוב.

אל תוציאו אפילו אגורה שחוקה עד ששניכם ישבתם יחד ובניתם תקציב אותו אתם מסוגלים להשקיע בארגון חתונה. כאן זוגות רבים נופלים, למה ? כי הלכתם לראות אולם והתאהבתם בו, אחרי זה דיג'יי מושלם שגם בו התאהבתם והופס ! לא שמנו לב אבל כבר חלק משמעותי מהתקציב שלנו נגמר ועכשיו צריך להתחיל לחסוך או לחרוג מהתקציב. לכן תנו תשומת לב רבה לשלב התכנון החתונה.



5. אל תעגלו את הפינות הלא נכונות.

בטח, דוד יחזקאל ישמח לצלם אתכם עם המצלמה שהוא בדיוק קנה, אך האם תהיו מאושרות עם תמונות חתונה חובבניות לאחר החתונה ? כנראה שלא. בדקו היטב אלו ספקים אתן בוחרות בכדי ללוות אתכן ביום החתונה והעדיפו כאלו עם רקורד מרשים והמלצות מאחוריהם. חתונה היא לא הזמן לקחת בו סיכונים מיותרים.


6. לכו עם הלב שלכן.

גם אם קיבלתן המלצה חמה מחברה שבדיוק מארגנת חתונה או שבדיוק התחתנה ורוצה שתקחי את הדיג'יי שלה, אמרי לה בנימוס שזה רעיון טוב אך בדקי בעצמך והמשיכי בבחינת כל האפשרויות. לא בהכרח שתאהבי את הסגנון אותו חברה שלך בחרה.



7. למען השם, אל תחשבו יותר מדי !

ברגע שקיבלתם החלטה יחד, אל תלכו סחור סחור, פשוט המשיכו בלב שלם עם ההחלטה. המשימה היא למחוק כמה שיותר מטלות מהרשימה וכך להרגיע את הלחץ לקראת החתונה.


8. אל תהיי וונדרוומן.

כלות הרבה פעמים מרגישות כי הן מסוגלות לעשות הכל מהכל. לא פעם שתשמעי חברה שלך אומרת לך "בואי נעשה את זה לבד, זה יוזיל משמעותית", "זה כיף יותר" ועוד כל מני טענות (שחלקן נכונות מאוד), אך כל אלו יכולות ואף די בטוח שיגרמו לכן לחץ מיותר ולעומס במהלך ארגון החתונה.



9. אל תעשו דברים במקביל.

אחד מהדברים שאני רואה הרבה אצל כלות שלי הוא שכאשר הן עושות משימה אחת בזמן נתון כך הן מסיימות יותר משימות. תני לעצמך את הזמן הנכון לארגון חתונה ובצעי משימה אחת כל פעם, זה יאפשר לך לבצע כל משימה באופן הטוב ביותר ולבסוף גם לסיים יותר.


10. תדעו לקחת הפסקה כשצריך.

גם בזמן ארגון חתונה חשוב לקחת הפסקות לעצמך, לעצמכם. אם את מרגישה שהלחץ גדל או שהדברים לא תמיד מסתדרים כמו שרצית הרשי לעצמך לקחת הפסקה ולעצור את המטלות למשך יום, יומיים או אפילו שבוע. צאו לחופש קצר. תאמיני לי, ארגון החתונה יהיה שם כשתחזרו.




בואו לראות איך אנחנו מצלמים חתונות מושלמות כאן בכנפי צילום - לגלריה


bottom of page