top of page

חתונת שישי קסומה בחוות רונית: סיפור אהבה כובש מאת כנפי צילום

היום אני נרגש לשתף אתכם בחתונה הקסומה של זוג מדהים שזכיתי לצלם בחוות רונית עוצרת הנשימה. מהרגע שהגעתי ידעתי שחתונת יום שישי הזו תהיה חגיגה שכדאי לזכור. עם אנרגיה מדבקת, שפע של חברים ומטבח מעורר תיאבון, זה היה יום מלא בשמחה, אהבה וקסם טהור. הצוות שלנו של כנפי צילום נהננו ונתנו בראש.


חוות רונית, השוכנת בינות לנוף הכפרי השליו, סיפקה את הרקע המושלם לחתונה הבלתי נשכחת הזו. הקסם הכפרי והיופי הטבעי של המקום הוסיפו נופך נוסף של אלגנטיות לאירוע. כשהשמש החלה לשקוע, והטילה זוהר חם על הנוף, ציפייה מילאה את האוויר, ויכולתי להרגיש שמשהו יוצא דופן עומד להתפתח.


האהבה בין הזוג הטרי, נטע ואלן, הייתה מורגשת. מסעם ליום המיוחד הזה ניכר בחיוכים הקורנים ובאופן שבו חיבקו זה את זה. מהחלפת הנדרים ועד הריקודים. זו הייתה זכות ללכוד את הרגשות האמיתיים שלהם, את המבטים הגנובים ואת הרגעים העדינים שהפכו את האיחוד שלהם לייחודי כל כך.


אחד ההיבטים המדהימים ביותר של החתונה הזו היה האנרגיה המדהימה שמילאה את האוויר. החברים של בני הזוג, שהיו חלק מהמסע שלהם בכל שלב, הרעיפו עליהם אהבה, צחוק ותמיכה בלתי מעורערת. רחבת הריקודים הייתה חיה בהתרגשות, עם דיג'יי איתי גלו הנתן לאורחיםלהשתחרר ולחגוג באמת את המאורע המשמח הזה. זה היה ערב שבו התחזקו החברות, נוצרו זכרונות, ועוצמת האהבה הורגשה באמת.


אין חגיגה שלמה בלי חוויות קולינריות מענגות, והחתונה הזו לא הייתה יוצאת דופן. הצוות בחוות רונית עלה על כל הציפיות ויצר סעודה שעוררה את בלוטות הטעם והשאירה את כולם לרצות עוד. ממתאבנים מענגים ועד למנה עיקרית מפוארת וממרח קינוחים טעים, כל ביס היה תענוג קולינרי. ההקפדה על הפרטים הקטנים במצגת והטעמים של כל מנה באמת הציגו את הכישרון והמסירות של השפים.


כצלם, זה היה כבוד לתפוס את תמצית היום הקסום הזה. האהבה, הצחוק והשמחה המורגשת ייטבעו לנצח בזיכרונותיי. החתונה של נטע ואלן הייתה תזכורת שלאהבה אין גבול ושצריך להוקיר רגעים כאלה לנצח.


ועכשיו לתמונות.


bottom of page