top of page

9 דרכים לצאת רזים יותר בתמונות

רוב הזמן אנו מצטלמים באופן לא מקצועי, וידוע שצלם חובבן יכול להוסיף לכם כמה ק"ג יפים כאשר הם מצלמים או מעמידים אתכם לא נכון. כשמצטלמים אצל צלם מקצועי כמובן שהבעיה פחות נפוצה כי תפקידו הוא להוציא אתכם הכי יפים שיש אך גם זה לא תמיד המצב. הפוסט הזה הוא בשבילכם, כל הכלים שאתם צריכים נמצאים כאן (רוב הכלים).

אז מה ניתן לעשות כדי לצאת טוב יותר בתמונות אפילו אם הצלם אינו מקצועי במיוחד ? הכנו לכם כמה דגשים שבטוח יחמיאו לכם בפעם הבאה בה תצטלמו.


צילום חתונה באלכסנדר, מיי דיי חתונות, כנפי צילום
בעיקר כאשר מצטלמים בישיבה חשוב לשים לב ליציבה

1. עמדו בזווית למצלמה (45 מעלות). כאשר אתם עומדים ישר מול המצלמה מה שבעצם המצלמה תתפוס הוא את הזווית הכי רחבה שלכם, לכן רצוי לקמר קצת את הזוף או לעמוד כאשר הרגליים אינן פונות ישירות לצלם. יותר מזה, יש לשלוח רגל אחת טיפה לאחור ולשים את המשקל עליה, כאשר שמים את המשקל על הרגל האחורית הגוף מתייצב בצורה מחימיאה יותר.


2. הרחיקו את הזרוע מהגוף. לא סתם הרבה בנות שמות יד על המותן כאשר הן מצטלמות, פעולה זו מאריכה את היד ואת הגוף ומונעת מהיד להיצמד לגוף ולהיראות רחבה יותר. אני אישית לפעמים חושב שזה קצת מהונדס מדי ולכן מבקש שפשוט תרחיקו טיפלה את היד מהמותן ולא תצמידו אותה, כך זה גם נראה טבעי מהזווית צילום הנכונה וגם מחמיא מאוד.


3. שימו לב ליציבה שלכם. עמידה זקופה תמיד מחמיאה לגוף, היא מגביהה אותנו וגורמת לנו להיראות מרשימים יותר ויותר בטוחים בעצמנו וכן, גם יותר רזים. שימו לב שאתם מותחים את הכתפיים לצדדים, פותחים חזה ונושמים נכון. טריק שאני אוהב להשתמש בו הוא גלגול כתפיים לאחור ואז שחרורן, כך זה לא נראה מאולץ אך כן מסדר היטב את הגוף.


4. הוציאו החוצה קצת את הסנטר. זו פעולה שעלולה להצטייר בתמונות כמבט מתנשא לכן אל תעשו אותה בהגזמה, אך כן תמתחו את הראש למעלה והוציאו קצת את הסנטר החוצה. פעולה זו בעצם מונעת מקו הלסת שלכם להתחבר לצוואר ואינה מייצרת אשליה של סנטר כפול או פרצוץ שמנמן.


5. הצליבו רגליים. כאשר אנו מצליבים את הרגליים בין אם בעמידה או בין אם בישיבה אנו בעצם גורמים להן להיראות ארוכות ורזות יותר.


6. שבו על קצה הכיסא. אם אתם מצטלמים בישיבה חשוב שלא תישענו אחורה על המשענת (בטח אם זו ספה\כורסא) ותשבו בקצה המושב. זה אמנם פחות נוח אך זה לא יגרום לגוף שלכם להיזרק אחורה כמו שק תפוחי אדמה ויתן לכם מראה חזק ויציב.


7. צילום מזווית עליונה. עכשיו זה נכון בעיקר כאשר אתם מצטלמים לא אצל צלם מקצועי, וכאן אני מקווה שאיני יורה לעצמי ברגל כי אני מאוד אוהב את הזווית מלמטה. אך כאשר מצלמים מלמטה חייבים להיות מאוד טובים ולדעת מה אתם עושים, לכן בקשו מרוב הצלמים שמצלמים אתכם להחזיק את המצלמה מעל קו הסנטר שלכם, כך לא יווצר לכם סנטר נוסף וקו הלסת יהיה חד יותר והפנים רזות יותר. שוב, ניתן ורצוי לצלם גם מזווית תחתונה כמו בצילום אופנה שתראו הרבה אך זה לא מתאים לכל אחד או אחת ובטח שצריך להיות ממש טובים כדי לעשות זאת.


8. לבשו צבעים כהים ובגדים ללא הדפסים. כולנו מכירים את האימרה ששחור זה מרזה וזה אכן נכון, אך לא רק. כל צבע כהה יכול לייצר את אותו האפקט של השחור, כמו סגול, כחול עמוק, אפור כהה וכו'. הבגדים צריכים להיות ללא הדפסים מכיוון שהדפסים גדולים על החולצה עלולים לייצר אשליה שאתם גדולים גם כן.


9. בחרו בגדים שנכונים עבורכם. נכון, זה נשמע ברור מאליו אך זו אולי הטעות הכי נפוצה אצל רוב האנשים והדבר שהכי יכול להחמיא לרובנו. בחרו בגדים שמתאימים לכם ולא גדולים עליכם מדי וגורמים לכם להיראות כמו מקרר או בגדים הקטנים עליכם שיבליטו את מעט השומן שיש עליכם ויגרמו לכם להיראות ולהרגיש שמנים משאתם באמת.


אם יש לכם עוד דגשים אשמח מאוד שתשתפו איתנו כאן בתגובות או אפילו בהודעה אישית ונשתדל להוסיף אותם.


בואו לבקר אותנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם או בגלריות ותראו איך כל המצולמים שלנו יוצאים יפים, חטובים ורזים.


bottom of page