top of page

5 הטרנדים החמים לקראת עונת חתונות 2018

בין אם התארסתן לאחרונה (מזל טוב !), או שאתן עוזרות לחברה קרובה או בן משפחה לארגן את החתונה, או אם גם אתן סתם חולמות בהקיץ על היום בו יגיע תורכן לעצב את חתונת חלומותיכן, אין ספק שטרנדים בעיצוב חתונה, צבעי חתונות ונושאי עיצוב חמים הם תמיד מעשירים ומהנים לצפייה, בטח כשמדובר בעונת חתונות 2018 שלעומת עונת החתונות הקודמת הולכת לתת בראש מהמון בחינות. אז קחו נשימה וקפצו להציץ בטרנדים החמים לעונת חתונות 2018, אחת העונות העשירות והמעניינות שנראה כאן בזמן הקרוב.


*אזהרה : אתן עלולות לרצות את כל הטרנדים החמים בחתונה שלכן.


עונת חתונות 2018, הנה אנחנו באים !!


טרנד לוהט לחתונה מס' 1 - עיצוב חתונה בוהמיאני



טרנד לוהט לחתונה מס' 2 - עיצוב חתונה אישי



טרנד לוהט לחתונה מס' 3 - קירות פרחים




טרנד לוהט לחתונה מס' 4 - שלטי ניאון




טרנד לוהט מס' 5 - עיצוב גיאומטרי




השנה 2018, תראו יותר ויותר חתונות של זוגות שמחפשים לשמור על חתונתם פשוטה אך אישית, מתוקה ומיוחדת. פחות מנהגי חתונות קלסיים כמו הגשת שלוש מנות לשולחן וקבלת האורחים בכניסה ויותר שבירת מוסכמות, יבוא טרנדים והשראות מחו"ל שעדיין לא לגמרי מקובלים כאן בארצנו הקטנה ופריצת גבולות בכל מה שנוגע לעיצוב חתונה. לקראת עונת חתונות 2018 נראה שיהיה לא רק מהנה לקחת חלק כזוג שמתחתן או ספק שנותן שרות לחתונה אלא גם כאורחים, צפו להיות מופתעים בהרבה מהאירועים שתוזמנו אליהם השנה.


חוץ מזה, בא לכן צילום חתונה אמנותי ולא מתפשר, כזה שיתפוס את כל אותם שיגעונות שאתן מתכננות לאורחים שלכן ? כנסו לראות את הגלריות שלנו !

bottom of page