top of page

איך לבחור מפיק חתונה ?

(למרות שרשמתי מפיק בלשון זכר הכוונה היא גם למפיקת חתונות)

המאמר הזה אינו עוסק בשאלה האם לקחת מפיק חתונות (או מפיקה) אלא פונה לאלו שכבר החליטו שכן לקחת ויעזור לאותם זוגות לבחור את המפיק חתונה המושלם עבורם. לקחת מפיק לחתונה זו בעצם ההחלטה שלכם לעשות לעצמכם חיים קלים לאורך התהליך ארגון החתונה ויכול לחסוך לכם כאב ראש רב. יש כלות שבוחרות לקחת מפיק חתונה ולהגדיל בקצת את הוצאות החתונה בכדי לחסוך לעצמן התעסקות ויש כאלו שחיות עבור ההתעסקות הזו ומחכות כבר שנים רבות לארגן את חתונתן ולא יוותרו על זה בעד שום הון בעולם ואת הכסף שהיו מוציאות על מפיק חתונה הן ישקיעו בירח דבש.


"לקחת מפיק לחתונה זו בעצם ההחלטה שלכם לעשות לעצמכם חיים קלים."


לשכור את שירותיו של מפיק יכול לחסוך לכן גם כסף אך אל תצפו שהעלות שלו תתקזז עם הנחות ומיקוחים שאותו המפיק יבצע עבורכם עם ספקים, הערך של מפיק הוא בעיקר הקשרים שיש לו בתעשייה בכדי להרים עבורכם את החתונה שחלמתן עליה ובתקציב שהצבתן עבור זה. מעבר לכך, הוא כן ידאג לכן במהלך האירוע ויוודא שאכן כמות המנות עליה תשלמו היא הכמות שהייתה בפועל ושלא תשלמו על שרות שלא קיבלתם. מפיק חתונות הוא מעין שומר סף עבורכם.

בבקה הפקת אירועים מיוחדים, כיסאות מקושטים לחופה, הפקת חתונות, מפיק לחתונה, מפיקי חתונות
כיסאות מקושטים לחופה - BEBKE

אז אם כבר עברתן את ההתלבטות בין אם לשכור את שירותיו של מפיק חתונה או לא ואתן רוצות כמה טיפים שיעזרו לכן לבחור את המפיק הנכון עבורכן, הנה כמה דרכים:


*רשימת מפיקי חתונות מומלצים בסוף הפוסט !


מערכת יחסים בריאה

הדבר החשוב מכל כאשר באים לבחור מפיק לחתונה הוא מערכת היחסים שנרקמת בין המפיק לכלה והחתן, בני הזוג צריכים להתחבר ברמה האישית לאותו איש מקצוע. אם מערכת היחסים ביניהם תהיה חזקה ובריאה מפיק החתונה יעמוד על הרגליים האחוריות עבור הזוג כאשר הוא מול הספקים השונים וידאג שהם יקבלו תמיד את הכי טוב, הוא ירצה שהם יהיו הכי מרוצים שרק אפשר. רק כך המפיק באמת יכיר אותם וידאג שהם יקבלו בדיוק את מה שהם חפצים בו. הדרך הטובה ביותר לקבוע האם איזה מפיק הכי מתאים לכן היא לבדוק ולעשות פגישות ייעוץ עם כמה וכמה מפיקים לחתונה וכך תוכלו להבין הכי טוב האם תהיו על אותו העמוד כשתתחילו לארגן חתונה.


"מפיק חתונות הוא שומר הסף שלכם."


ולדיס עיצוב חתונה, עיצוב חופה, חופה מעוצבת, מפיק חתונה, הפקת חתונות
חופה מעוצבת ביער חדרה לפי דרישות הזוג - ולדיס עיצוב חתונה

"הדרך הטובה ביותר לקבוע האם איזה מפיק הכי מתאים לכן היא לבדוק ולעשות פגישות ייעוץ"

תכינו שאלות מראש לפני פגישת הייעוץ

בפגישת הייעוץ תוכלו לקבל מהמפיק הרבה מידע שלא הייתן יכולות לקבל אלמלא נפגשתן אתו, כמו למשל כמות הזמן שהוא או היא יהיו מסוגלים להקדיש לאירוע שלכן - מפיק חתונה מוכר יכול לעבוד על כמה חתונות במקביל וזו נקודה שחשוב לקחת בחשבון. תנסו בפגישה להכיר את המפיק שלכם באמת, תראו הפקת אירועים קודמים, שאלו על הלימודים שלו, על סוג ההתמחויות שלו. חשוב גם להבין מי הספקים אתם הוא עובד, כל מפיק טוב יקיף את עצמו ברשת של ספקים שמשקפים את תפיסת עולמו ומלווים אותו ברוב האירועים, תראו שגם את הסגנון שלהם אתן אוהבות. לקבוע עם מפיק חתונה שמעודכן בכל הטרנדים החמים בתעשייה יגרום לכן להרגיש ביטחון רב כאשר תסגרו אותו, אתן תדעו שהכסף ששילמתן הולך למטרה טובה ולא בחרתן רק על בסיס תחושת בטן.


הפקת חתונה על הים, מפיקי חונה מומלצים במרכז, חופה מעוצבת פרחים מול הים
הפקת חתונה על הים - עיצוב החופה קובי בלנדר


כמה שאלות לשאול את עצמך לפני פגישה עם מפיק חתונה:

+ כמה כסף יש לכן בתקציב החתונה ?

+ כמה אורחים אתן מעוניינות להזמין ?

+ תאריך חתונה מועדף ?

+ החזון שלכן מיום החתונה ?


אחרי הריאיון שאלו את עצמכן:

+ האם המפיק הקשיב לנו ?

+ האם המפיק מבין את תפיסת עולמנו ?

+ האם נראה לנו שהוא יוכל לעמוד בתקציב שלנו ?

+ האם היה קשר בין אישי חזק בינינו ?

במיוחד עבורכן, הכנו רשימת "25 שאלות לשאול מפיק חתונות"


הפקת חתונה מעוצבת, עיצוב חתונה לפי טרנדים עכשוויים,מפיקי חתונה מומלצים במרכז
עיצוב חתונה צבעוני לפי דרישת הזוג - עיצוב קובי בלנדר

החליטו באיזה מפיק חתונה אתן מעוניינות

מפיקי חתונה מציעים מגוון רב של שירותים, אז חשוב מאוד להבין כמה עזרה אתן תצטרכו בארגון החתונה. ייעוץ בלבד וניהול חתונה הם זולים משמעותית משירותי הפקה מלאים כי אלו שירותים שונים לגמרי. מפיק חתונה ילווה אותך לאורך כל תהליך הארגון, יגיע אתך לפגישות עם ספקי חתונה, יתכנן יחד אכתם את הקונספט הכללי של האירוע ויהיה שם לדאוג שכולם יעמדו בלוחות הזמנים. יועצים יעזרו לך להתחיל ולהתמצא בסביבתך לפני שאת קופצת למים ומנהלי אירוע מטעם הזוג יהיו שם להרגיע, לנהל את מהלך החתונה ולדאוג שהכול קורה בזמן ביום עצמו. מקומות רבים לחתונה יציעו גם שירותי ניהול אירוע מטעמם, אך אילו לא בהכרח דואגים רק לזוג כי עליהם גם הרבה לחץ לדאוג שהאולם או הגן מתפקדים כראוי. לדעת אילו שירותים כלולים אצל כל אחד אתו אתם נפגשים הוא דבר חשוב ביותר ולכן חשוב לעבור על ההסכמים (עוד בסעיף הבא) באופן ייסודי.


"מפיקי חתונה מציעים מגוון רב של שירותים, אז חשוב מאוד להבין כמה עזרה אתן תצטרכו בארגון החתונה."


הפקת חתונה על הים, מפיקי חתונה מומלצים, מיתוג אישי לחתונה
מיתוג אישי לאורחים ולבני הזוג - עיצוב קובי בלנדר, קיסר ים

בחנו היטב את ההסכם

יש מפיקי חתונה שעושים את עיקר הרווח שלהם מהספקים שהם מקדמים, לכן אתן רוצות לדעת את זה לפני שאתן מתחילות את הרומן איתם, שתדעו למה להתכונן. לשאול את מפיק החתונה שלכם איך הוא מקבל את עמלתו היא שאלה לגיטימית לחלוטין.

התשובה האידיאלית צריכה להיות "אנו ממליצים לכן על הספקים הכי טובים עבורכן", ולא בהכרח על אלו מהם המפיק יכול לגדור את העמלות הכי גבוהות. רוב המפיקים הטובים (רשימה של כמה מהם עוד רגע) בשוק עובדים בצורה זו של המלצות כנות.


רשימת מפיקי חתונה מומלצים, לפי אזורים:

מרכז\שרון:

צפון:


כמובן שאלו רק קומץ מהמפיקים המומלצים שלנו, ויש עוד מפיקי חתונה רבים ומעולים בארץ !







bottom of page